leaving =,>

hari berganti hari, aku semakin selesa dengan kehadiran dy di sisi aku, yess admitt takot untuk mengharapkan sesuatu yang indah tpy sejujurnye,,sedang memanjat doa pada yang esa agar dy menjadi yang terakhir dalam riwayat aku ..hampir 3 bulan perkenalan..kesana kemari sentiasa bersama dia, waktu yang singkat tapy penuhh memoir..now he's leaving me..dy terpilih untuk ke PLKN selama 3 bulann..and by that time dy blik..aku plakk yg akan pergy..continue wth my study..insyaallah..bie just wanna remember u, percaya pda tuhan kita..klo memang da tertulis saya adalah tulang rusuk awak..hakikat tu tak kan kemana..tpy andai kata kite tak de jodoh..terima ia degan dada yang lapang..and life must go on...tak perlu putus asa dgn hidup, tpy bersyukurlah sbb tuhan da temukan kita..cume pertemuan tu ta panjangg and one more thing..kat sane behave..take care and jaga tiang agama awak..jgn smpy roboh..hope one day bile awak da blik..akan ade prubhahan ,tak mengaharap untuk brubahh smpy perlu berkopiahh setiap hary ckup bole menjadi ketua di anatara yang lain sudah memadai insyaallah, klo tuhan pnjangkan umur saya, saya akan sayang awak selama mana yang saya mampu :)

No comments:

Post a Comment